close
تبلیغات در تدبیربلاگ
اخذ ویزا
loading...

اهمیت چاپ بنر

چند نوع کارت ویزیت داریم؟

الهام آکنده بازدید : 4 جمعه بیست و پنجم مرداد هزار و سیصد و نود و هشت : 19:50 نظرات (0)

کارت ویزیت کارتی است از جنس‌ گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان می‌دهد.

کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می‌باشد.

با داشتن یک کارت ویزیت می‌توان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خود) ارائه داد و ماندگاری کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان بیشتر کرد; همچنین با شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غیر مستقیم تبلیغ کنیم.

چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت می‌گیرد.

در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاه‌های برش لیزری صورت می‌گیرد.

اگر یک لایه محافظ به نام لمینت یا سلفون بر روی کارت ویزیت کشیده شود، کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت اثر چاپی بالا رفته و کارت ویزیت در برابر خط و خش، نور، گرما و رطوبت مقاوم می‌شود و بدین ترتیب عمر کارت ویزیت افزایش می‌یابد همچنین استفاده از لمینت موجب شق و رق شدن کارت ویزیت می‌گردد.

کارت ویزیت با لایه سلفونی در مقایسه با کارت ویزیت لمینتی نرم تر بوده و به راحتی تا می‌شود.

اصول طراحی و چاپ کارت ویزیت چیست؟

الهام آکنده بازدید : 11 چهارشنبه دوم مرداد هزار و سیصد و نود و هشت : 11:50 نظرات (0)

طراحی کارت ویزیت

برای طراحی کارت ویزیت چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. فرض کنید شما یک مشتری هستید، یا یک طراح هستید و می‌خواهید یک کارت ویزیت را تا مرحله چاپ به پیش ببرید. اگر 7 نکته زیر را نمی‌دانید، لطفا کارت ویزیت طراحی نکنید. و هرگز برای چاپ به چاپخانه مراجعه نکنید!

با در نظر گرفتن 7 نکته زیر در طراحی کارت ویزیت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حک کنید:

انواع لایت باکس ها در دنیای تبلیغات

الهام آکنده بازدید : 8 چهارشنبه یکم خرداد هزار و سیصد و نود و هشت : 14:06 نظرات (0)

لایت باکس ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارند. یکی از بزرگ‎ترین امتیازات تابلو لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می‎شود و در محیط‎های تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد و می‎تواند بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات شما باشد. تابلو تبلیغاتی لایت باکس را مطمئناً تا به حال را در فضاهای متفاوتی که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را برای مخاطبین در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید.

اما شاید برایتان سوال باشد که این نوع تابلو ها چیست و چگونه تولید می شود؟ چاپ تابلو‎ لایت باکس آلومینیومی از جنس پارچه بک لایت، فلکس ، فلکس بدون بافت، بک لایت طلقی می‎باشد همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد و باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود ،در انواع مختلف ال ای دی SMD لنزی و یا ال ای دی با توجه به نوع پرتاب نور می باشند.

چاپ دیجیتال چیست؟

الهام آکنده بازدید : 222 شنبه بیست و نهم دی هزار و سیصد و نود و هفت : 16:27 نظرات (0)

چاپ دیجیتال چیست

از دیرباز تاکنون، سیستم‌های چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ‌ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ‌ محسوب می‌شوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم.

در دهه‌های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

چاپ دیجیتال، تازه‌ترین روش برای تبدیل تصاویر دیجیتال و با کیفیت به محصولات چاپی است. معمولا از این سیستم، برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ دیجیتال، کاربرد‌های آن، فرآیند، ابعاد و انواع چاپ دیجیتال می‌پردازیم.

مزایای چاپ دیجیتال

هزینه چاپ دیجیتال، در قیاس با چاپ افست بسیار زیاد است اما استفاده از سیستم دیجیتال، در تیراژ پایین بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در این سیستم، هزینه چاپ هر صفحه ثابت بوده و با افزایش تعداد تغییر نمی‌کند.
• سرعت چاپ در سیستم دیجیتال بسیار زیاد است.
• در سیستم‌ افست امکان تغییر داده‌ها وجود نداشت اما در سیستم دیجیتال، شما می‌توانید به راحتی بخشی از داده‌ها را تغییر دهید.
• کار با دستگاه‌های قدیمی چاپ مانند افست، گراور و فلکسو به دلیل اینکه باید در هنگام چاپ، نسبت به کمرنگی یا پر رنگی تصاویر تصمیم‌گیری می‌شد دارای حساسیت بالایی بود. از این جهت کار با این دستگاه‌ها نیازمند استخدام یک اپراتور مجرب بود. درصورتی که کار با دستگاه چاپ دیجیتال، نیازمند توانایی و تجربه خاصی نیست. در چاپ دیجیتال تصمیم‌گیری درباره رنگ تصاویر در مرحله آماده‌سازی و قبل از چاپ صورت می‌گیرد که این مسئله سبب صرفه‌جویی در به کارگیری نیروی انسانی می‌شود.

در سیستم چاپ دیجیتال پرینتر مستقیما به رایانه متصل می‌شود و داده‌ها را مستقیما از رایانه دریافت کرده و چاپ می‌کند. چاپگر‌های لیزری و جوهر افشان جزء رایج‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال محسوب می‌شوند. در این سیستم تونر، به شکل یک لایه نازک روی سطح چاپی قرار می‌گیرد ولی در سطح چاپی نفوذ نمی‌کند. در مرحله بعد، با استفاده از مواد پوششی و با تابش اشعه UV یا فرآیند‌های حرارتی، اقدام به تثبیت رنگ‌ها می‌‌نمایند.

در چاپ دیجیتال سطح چاپی می‌تواند هریک از این موارد باشد: کاغذ، کنواس، کاغذ عکاسی، فوم برد، بوم، پارچه، چوب، شیشه و سنگ.

کاربرد‌های چاپ دیجیتال

• درگذشته برای چاپ تصاویر از واسطه‌های چاپی استفاده می‌شد و پس از شروع فرآیند چاپ، امکان تغییر در آن وجود نداشت. اما امروزه، در سیستم چاپ دیجیتال، این محمل‌ها حذف شده است. به همین سبب در چاپ هر نسخه، امکان تغییر اطلاعات درج ‌شده وجود دارد. با حذف محمل‌های چاپ، افزون بر هزینه، در زمان آماده‌سازی نیز صرفه‌جویی می‌شود.
• تهیه نمونه: در چاپ دیجیتال خبری از پلیت‌ها نیست. از آنجا که چاپگر‌ مستقیما داده‌ها را از رایانه، روی سطح چاپی منتقل می‌کند. این ویژگی، امکان کالیبراسیون یا درجه‌بندی چاپگر و تهیه یک نمونه برای متقاضی را ایجاد می‌کند.
• چاپ شخصی: همانطور که در موارد بالا ذکر شد چاپ دیجیتال امکان چاپ، در تیراژ محدود را برای متقاضی ایجاد می‌کند. به همین جهت این امکان برای متقاضی وجود دارد تا از سطوح چاپی متفاوت یا طرح‌های متفاوت درنسخ دیگر استفاده کند. به عنوان مثال برای سفارش کارت پرسنلی، می‌توان از طرح‌های متنوع یا سطوح چاپی متفاوت استفاده کرد.

فرآیند چاپ دیجیتال

فرآیند چاپ دیجیتال

اطلاعات مربوط به چاپ تصاویر، از طریق رایانه و در قالب یک رشته بیت به چاپگر ارسال می‌شود. در واقع پایه و اساس چاپ دیجیتال، یک تصویر شطرنجی یا اصطلاحا یک بیت مپ است؛ که داده‌ها را از طریق رایانه به چاپگر منتقل می‌کند.

ابعاد سطح چاپی در چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال براساس ابعاد به سه گونه متوسط، بزرگ و عریض تقسیم می‌شود.

چاپ دیجیتال متوسط (Medium Format): سفارشات مربوط به بروشور، عکس، کارت ویزیت، لیبل، کاتالوگ، لفاف‌های بسته‌بندی و چاپ روی سطوح مختلف در ابعاد ۳۳ × ۴۸ یا A3+ چاپ می‌شود. چاپ این سفارشات با چاپگر‌های لیزری، جوهرافشان و نوری انجام می‌شود.

چاپ‌ دیجیتال بزرگ (Large Format): پوستر‌ها و سفارشاتی که حداکثر دارای عرض ۱۵۰ سانتی‌متر می‌باشد و در فضا‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در ابعاد بزرگتر از A3+ تا عرض ۱۵۰ سانتی‌متر چاپ می‌شود. در چاپ این سفارشات، از چاپگر‌های دیجیتال نوری یا جوهرافشان و لیزری استفاده می‌شود.

چاپ دیجیتال عریض (Wide Format): سفارشاتی که در این ابعاد چاپ می‌شود عموما در محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل در سطح چاپی این سفارشات از موادی استفاده می‌شود که در مقابل عوامل محیطی مانند آب و نور خورشید مقاوم باشد. فرمت عریض، دارای حداقل ۱۵۰ سانتی‌متر و حداکثر ۵۰۰ سانتی‌متر عرض است.

انواع چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال، به لحاظ روش تکنولوژی مورد استفاده به 7 دسته ذیل تقسیم می‌شود:

۱. روش چاپ دیجیتال نوری
۲. روش چاپ حرارتی
۳. روش تصعید رنگ
۴. روش چاپ
۵. روش چاپ جوهرافشان
۶. روش چاپ الکتروفوتوگرافی (جامد پودری، مایع)
۷. مارکر لیزری

۱. روش چاپ دیجیتال نوری

چاپ دیجیتال نوری

یکی از پرکاربردترین روش‌های چاپ دیجیتال می‌باشد. در این روش با استفاده از تابش نور، تصاویر را روی کاغذ‌های حساس به نور (کاغذ عکاسی) چاپ کرده و در مرحله بعد تثبیت می‌نمایند. کیفیت تصاویر در این روش، بسیار بالاست. یکی از مشکلات این روش، دو مرحله‌ای بودن آن می‌باشد. البته امروزه این مشکل، با وجود دستگا‌ه‌های اتوماتیک، حل شده است. در دهه‌های گذشته Photo Lab یا دستگا‌ه‌ دیجیتال نوری، جایگاه ویژه‌ای در لابراتوار‌های عکاسی دارا بود.

۲. روش چاپ حرارتی

در سیستم چاپ حرارتی، با ایجاد گرمای شدید به وسیله ماتریس‌های حرارتی یا لیزر و دیگر واکنش‌های شیمیایی، رنگ و تصویر را روی کاغذ‌های حساس به حرارت چاپ می‌کنند. از این روش برای چاپ تصاویر تک رنگ استفاده می‌شود. البته امروزه استفاده از این روش، تقریبا منسوخ شده است.

۳. روش تصعید رنگ

در واقع سیستم تصعید رنگ، شبیه روش حرارتی می‌باشد. در این سیستم، ابتدا رنگ‌ها روی سلفون قرار می‌گیرد و سپس با استفاده از پرتوهای رنگی مانند ماتریس‌های حرارتی رنگ‌ها، از روی سلفون بخار شده و روی کاغذ ثبت می‌شود. تصاویر چاپ شده به این روش، از کیفیت بالایی برخوردار است. در دهه‌های گذشته از این روش برای چاپ پوستر‌های تبلیغاتی استفاده می‌شد. قیمت پایین این دستگاه سبب ‌شده تا در بسیاری از لابراتوار‌های عکاسی از این چاپگر‌ استفاده شود. اما مواد مصرفی این دستگاه مانند سلفون‌های رنگی دارای قیمت بالایی است که سبب می‌شود استفاده از آن، مقرون به صرفه نباشد.

۴. روش چاپ

دستگاه‌‌های سیستم چاپ کاملا مشابه چاپگر‌های افست است و تنها تفاوت آن‌ها در استفاده از محمل‌های چاپی می‌باشد. محمل‌ چاپی یا پلیت از ابتدا داخل این چاپگر‌ها تعبیه شده است. در این شیوه چاپ، داده‌ها به شکل یک فایل کامپیوتری از رایانه به چاپگر منتقل شده و کل پروسه چاپ به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود. این ماشین ‌آلات Direct Imaging نام دارد و به اختصار به نام DI شناخته می‌شود. استفاده از این روش برای چاپ صفحات در تیراژ بالا، برخلاف سایر سیستم‌های چاپ دیجیتال، بسیار مقرون به صرفه است. اما همچنان امکان چاپ اطلاعات متغیر در این سیستم وجود ندارد.

۵. روش چاپ جوهرافشان

در روش جوهرافشان، داده‌های دیجیتال به صورت مستقیم و به وسیله مرکب‌های مایع روی سطوح چاپی منتقل می‌شوند. در این سیستم چاپگر مرکب مایع را به صورت مستقیم از هد بر روی کاغذ انتقال می‌دهد. در سیستم جوهرافشان، به دلیل عدم استفاده از محمل میانی، تاثیر عوامل محیطی بر کیفیت چاپ به حداقل می‌رسد. نازل رنگ‌پاش این چاپگر، کاملا دیجیتالی بوده و فقط از دو فرمان مثبت و منفی به معنای پاشیدن یا نپاشیدن رنگ پیروی می‌کند. تنوع در ابعاد دستگاه‌های چاپی که از سیستم جوهرافشان پیروی می‌کنند از پرینتر‌های رومیزی آغاز و تا دستگاه‌های با عرض پنج متر را در برمی‌گیرد. مهمترین سیستم‌های چاپ دیجیتال، شامل سیستم جوهرافشان با امکان پاشیدن تونر براساس تقاضا (Drop on Demand) و پیوسته ((Continues tone می‌باشد. قطعا سیستم جوهرافشان، با کیفیت‌ترین، رایج‌ترین و اصیل‌ترین روش چاپ دیجیتال محسوب می‌شود.

۶. روش چاپ الکتروفتوگرافی ( مرکب جامد پودری، مایع)

چاپ الکتروفتوگرافی

سیستم الکتروفتوگرافی به دو نوع مرکب جامد پودری یا تونری و مایع یا دیجیتال مرکبی تقسیم می‌شود.

۱-۶. تونری: در این روش، از طریق شعاع نور لیزر، مرکب‌های پودری که تونر نام دارد باردار شده و با ذوب شدن این تونرها، تصاویر روی کاغذ نقش می‌بندد. سرعت چاپ تصاویر، در روش تونری بیشتر از روش جوهرافشان است. البته این روش، به دلیل وجود واسطه بین مخزن رنگ و سطح چاپی جزء تکنولوژی دیجیتال محسوب نمی‌شود.

۲-۶. دیجیتال مرکبی: در این سیستم به جای استفاده از مرکب‌های پودری، از مرکب‌های رنگی مایع استفاده می‌شود. اما محدودیت‌های این چاپگر سبب شده تا کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

• یکی از این محدویت‌‌ها فناوری‌ پیچیده به کار رفته در این دستگاه است که تا سالها فقط در اختیار شرکت Indigo بود.
• دومین محدودیت این چاپگر، ابعاد سطح چاپی است که تنها ابعاد ارائه شده در این دستگاه، سطح چاپی A3 می‌باشد.
• سومین مورد قیمت بالای این چاپگر است.

۷. روش چاپ مارکر لیزری

این روش، بیشتر در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش به وسیله اشعه لیزر و با ایجاد حرارت و سوزاندن، تصاویر مورد نظر را روی محصول درج می‌کنند.

امیدواریم با مطالعه این مطلب، توانسته باشیم اطلاعات مفیدی درباره چاپ دیجیتال در اختیار شما قرار دهیم.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام

کارت ویزیت چیست؟

الهام آکنده بازدید : 183 چهارشنبه بیست و یکم آذر هزار و سیصد و نود و هفت : 19:26 نظرات (0)

کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .‏
ما میتوانیم با داشتن یک کارت ویزیت اطلاعات تماس خودمان را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خودمان) ارائه دهیم . حتی در عصر دیجیتال هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است .
کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می باشد .
چاپ دیجیتال کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی،کاغذ کارتی صورت می گیرد .
در خانه طراحان سام طرح هایی از کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه با استفاده از مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک، فلز و پارچه ساخته می شود .
چاپ دیجیتال کارت ویزیت روی کتان، لمینت نمی شود زیرا کتان بافت دار است و اصطلاحا لمینت روی آن نمی نشیند و هوا می گیرد .
حداکثر سایز چاپ کارت ویزیت 9/5 در 5/5 می باشد و در ابعاد 4/5 در 8/5 و 9 در 5 نیز چاپ می گردد.
اگر کارت ویزیت به صورت دورو چاپ می شود در ارسال فایل هر دو طرف کارت ویزیت به صورت جداگانه باید ارسال شود. در چاپ کارت ویزیت رزولوشن (وضوح تصویر) فایل کارت ویزیت باید dpi600 باشد.

نکات مورد نظر در استفاده از کارت ویزیت


در طراحی کارت ویزیت لوگوی خود را به عنوان پایه استفاده کنید چراکه بزرگترین عنصر در کارت ویزیت است .
کارت ویزیت را ساده نگه دارید وبا اطلاعات بیش از حد روی کارت ویزیت را خراب نکنید .
اطمینان حاصل کنید که فونت استفاده شده در کارت ویزیت بسیار راحت قابل خواندن است .
در طراحی کارت ویزیت باید یک یا دو رنگ غالب باشد .
کارت های ویزیت توسط اشخاص ابتدا یا پایان یک گفتگو رد و بدل می شوند .هنگامی که یک کارت ویزیت دریافت می کنید، همیشه باید آن کارت ویزیت را بررسی کنید و اصلا کارت ویزیت را در جیب خود قرار ندهید .
براساس نوع کار و سلیقه و خواست مشتری امکان چاپ بر روی انواع جنس ها همراه با روکش های مختلف وجود دارد .
در خانه طراحان سام چاپ دیجیتال کارت ویزیت در انواع جنس ها و در کمترین زمان ممکن چاپ انجام می گردد .
کارت ویزیت بخشی از طرح بازاریابی شرکت شماست، از این رو، کارتی را طراحی و چاپ کنید تا روح فرهنگ شرکت شما را به مخاطب منتقل کند. کارت ویزیت قادر به توضیح کامل داستان شرکت نیست اما شخصیت حرفه ای شما و شرکت شما را نشان می دهد . رنگ و جوهر چاپ کارت ویزیت، بافت کارت ویزیت، با شخصیت کسب و کار شما گره خورده است.
اگر کار شما در بازار اسباب بازی و بازی های کودکان باشد، ممکن است سعی کنید با استفاده از رنگ های روشن در کارت ویزیت، این موضوع را نشان دهید از سوی دیگر، اگر شما خدمات مشاوره مالی را می دهید، می خواهید کارت ویزیت خود اطمینان را به مخاطب شما القا کند، بنابراین ظاهر سنتی مانند چاپ سیاه در یک پس زمینه خاکستری برای شما مناسب خواهد بود.

منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام

هدف از چاپ کارت ویزیت چیست؟

الهام آکنده بازدید : 234 یکشنبه بیست و هفتم آبان هزار و سیصد و نود و هفت : 19:59 نظرات (0)

مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است.

پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد.

مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

اهمیت کارت ویزیت ها چیست؟

ابتدا بیایید هدف چاپ کارت ویزیت را روشن کنیم. برای اینکه دلیل استفاده مردم از کارت ویزیت را بدانید، باید بدانید که کارت ویزیت چیست؟

دیکشنری آمریکایی « Merriam-Webster » کارت ویزیت را کارتی معنی می کند که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد.

از تعریف بالا متوجه می شوید که ذات کارت ویزیت یعنی به اشتراک گذاشتن اطلاعات مثل نام کسب و کار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سایت، آدرس ایمیل و خیلی چیز های دیگر.

علاوه بر اینکه چاپ دیجیتال کارت ویزیت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراک می گذارد. می تواند هویت، برند و حرفه ای گری شرکت یا کسب و کار شما را نشان دهد.

7 دلیلی که نشان می دهد کارت ویزیت ها هنوز هم موثر هستند

کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. برای مثال آن ها می توانند مشروعیت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از کارت ویزیت هنوز هم رونق دارد.

1- نداشتن موبایل هوشمند در اکثر افراد واقع در ایران

برای مثال در آمریکا یک گزارش نشان می دهد که در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ایران به نظرتون چقدر است!؟

در حالی که این یک درصد بالایی است ولی همه مردم که از گوشی هوشمند استفاده نمی کنند. برخی ها علاقه ندارند و برخی دیگر از این تکنولوژی استفاده نمی کنند. به همین سبب مشخص می شود که پیشرفت تکنولوژی هنوز هم نتوانسته روش های ارتباط سنتی را شکست دهد.

این برای شما چه معنی می دهد؟
شما برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود به افرادی که از تکنولوژی استفاده نمی کنند، به روش های سنتی نیاز دارید.

با چاپ کارت ویزیت شما به صورت بهینه می توانید این کار را انجام دهید. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از یک گردهم آیی براحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند. حتی می توانند در شرایط ضروری کسب و کار یا خدمات شما را به دیگران معرفی کنند.

2- مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما

آیا کنجکاوی که بدانی مردم قبل از سفارش کالا یا خدمات از یک کسب وکار، چه می کنند؟ آن ها قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. اطلاعات شفافی را هم جستجو می کنند.

● شما چه کسی هستی؟
● شما چه کاری می توانی برای آن ها انجام دهی؟
● آدرس و موقعیت شما کجاست؟
● چگونه با تو ارتباط بگیریم؟

برای معرفی کسب و کار چه راهی بهتر از پخش کارت ویزیت ها می تونه باشه! کارت ویزیت هایی که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده اند در عرض چند ثانیه می توانند مشروعیت کسب و کار شما را القا کنند. به مخاطب القا می کنند که شما جدی و آماده تجارت هستید. این نوع ابزار بازاریابی معیار آگاهی از نام تجاری شما را هم بیشتر می کند.

نتیجه مشروعیت یک کسب و کار چیست؟ فروش و برگشت مشتری کارت های بیزنس یا کارت ویزیت ها، شبکه سازی را در دنیای تلفن های هوشمند جذاب تر می کنند.

3- توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی خیلی سریع و با سرعت انجام می گیرد ولی نقاط منفی هم دارند. در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد و واقعی با دیگران گفتگو کرد. راهی برای برقراری یک ارتباط جذاب نیست.

وقتی یک کسب و کار در حال رشد است این یک مشکل است. چرا؟ زیرا ارتباطات دیجیتال چند عنصر اصلی مثل گفتگوی کوتاه، علاقه، اعتبار، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذاتش ندارد.

دست به دست دادن کارت ویزیت هم یک روش برای برقراری روابط انسانی است. این حتی یک روش عالی برای ادامه گفتگو یا مذاکره با افرادی است که به خدمات و کالای شما علاقه نشان داده اند. برای ارتباط گرفتن با افرادی که با ارتباط چشمی یا گفتگوهای کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند.

دقت کنید! شما نباید هیچ کارتی را بیرون بیندازید. شما کارت ویزیتی را می خواهید که احساسات را برانگیزد. عوامل زیر ویژگی هایی هستند که با احساسات برند شما در ارتباط هستند.

● خلاقیت و خاص بودن
● لوگو
● رنگ و تایپوگرافی
● پیام
● کیفیت و شکل
● املا و دستور زبان

ما در روز های آینده ویژگی یک کارت ویزیت با طراحی استاندارد را بررسی می کنیم.

4- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی

اگر مسئول یک کسب و کار باشید ممکن است شنیده باشید که برقراری با مخاطبان حرفه ای خیلی اهمیت دارد.

برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند.

تحقیق اخیر فوربس (Forbes) نشان داد که 85 درصد از مخاطب هایش برای برقراری رابطه های ماندگار و نتیجه بخش ترجیح می دهند رو در رو صحبت کنند. این نوع تعاملات برای برقراری شبکه های با کیفیت و حرفه ای سودمند هستند. همچنین برای داشتن گفتگو های عالی با افرادی که علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است.

وقتی که وارد یک گفتگو با شخصی شدید، کارت ویزیت را فراموش نکنید. این ابزار مخاطبان جذب شده را سریع با شما ارتباط می دهد. به همین شیوه، کارت ویزیت های آن راه برقرای ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان می دهد.

هر چقدر شبکه شما گسترش پیدا می کند، متوجه می شوید که فرصت های تجارت هم بیشتر می شود:

● معرفی بیشتر و همکاری بیشتر
● مشتری بیشتر
● بازگشت بیشتر مشتری ها
● مهارت و کاردانی بیشتر

5- میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند

وقتی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، برندینگ را در قالب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید.

دلیل این کار: باعث می شود مشتری ها و مشتری های بالقوه شما و آفرهایتان (کالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برندیگ شامل هویت بصری هم می شود بنابرین کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید باشد. این آیتم های فیزیکی با یک طراحی اثرگذار می تواند میزان آگاهی کسب و کار شما را بیشتر کند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانند احساس ها را بر انگیزند و ارتباط بین شما و بازار شما را فراهم کنند.

همه با هم کمک می کند در کنار هدف قرار دادن مشتری ها، برجسته و متمایز هم باشید و یک نقش مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار شما بازی می کند.

6- چهره یا هویت بخشیدن به برند شما

کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک چهره می بخشند که در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.

اگر درست و موثر طراحی شوند، پیام برند کسب و کار، شخصیت و ارزش های کسب و کار شما را القا می کنند و به صورت مثبتی در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد می کند.

با عناصر احساس برانگیز که در بالا هم اشاره کردیم، کارت ویزیت ها برند شما را شناخته شده می کنند. مشتری های علاقمند را وقتی که آماده خرید شدند به خریدارهای واقعی تبدیل می کند.

7- چاپ کارت ویزیت های خلاق خیلی مستعد دست به دست شدن (به اشتراک گذاشته شدن) هستند

افزایش میزان آگاهی از کسب و کار، فاکتور اصلی در رشد کسب و کار است. وقتی که مردم شما را بیشتر بشناسند، بیشتر دوست دارند که کالا و خدمات شما را خریداری کنند.

جلب توجه می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی می تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزیع کارت ویزیت های خلاقانه، راه شگفت انگیز جلب توجه مردم است. اگر کارت های خلاقانه شما بتواند روی خواننده تاثیر بگذارد به راحتی در بین مردم دست به دست می شود.

این به دو دلیل خوب است: میزان آگاهی مردم از کسب و کار شما را بیشتر می کند، همچنین احتمال اینکه مشتری ها برای استفاده از خدمات و کالای شما برگردند را افزایش می دهد.

با وجود شبکه سازی آنلاین و فرصت های خوب معرفی به همت پیشرفت قرن دیجیتالی؛ چاپ کارت ویزیت فوری هنوز هم در رشد کسب و کارها مرتبط شناخته می شوند.

آیا می دانید این یعنی چه ؟

کارت ویزیت برای تمام کسب و کارها ضروری هستند. قابل لمس بودن، آنها را برای صاحبان کسب وکارها که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند، آیتم های مفید کرده است. همچنین ملموس بودن آن ها همراه با یک طراحی خلاقانه باعث می شود مشتری ها شما را به خاطر بسپارند.

اگر هنوز برای افزودن کارت ویزیت به جعبه ابزار بازاریابی خود فکر نکرده اید؛ هنوز هم دیر نیست! شاید شما خبر ندارید که کارت ویزیت می تواند کلیدی ترین عنصر برای رشد بیشتر برند شما باشد.

منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام

مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟

الهام آکنده بازدید : 321 دوشنبه هفتم آبان هزار و سیصد و نود و هفت : 17:51 نظرات (0)

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.

بروشور چیست ؟

الهام آکنده بازدید : 291 سه شنبه بیست و چهارم مهر هزار و سیصد و نود و هفت : 15:43 نظرات (0)

بروشور چیست ؟

بروشور‎(Brochure) ‎دفترچه یا برگه ایست (معمولا به صورت تا شده از چند جا بر روی خود) برای ‏ارائه توضیحات کاملی درباره یک محصول و نحوه استفاده از آن و بر این اساس به آن کالانما هم گفته می ‏شود . یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند.‏

چاپ دیجیتال مناسبترین گزینه برای چاپ بروشور در تیراژ پایین ودریافت آن در کوتاه ترین مدت و با بهترین کیفیت ‏است. معمول ترین شکل بروشور به صورت 2رو رنگی، 3 لت و با 2 خط تا است.‏
در چاپ دیجیتال بروشور، پس از چاپ فایل طراحی شده دردستگاه دیجیتال، فرآیند ایجاد خط تا و تا ‏کردن براساس تعداد تاهایی که باید ایجاد شود، بوسیله دستگاه های کریزینگ (ایجاد خط تا) انجام می شود‎.‎

چاپ بروشور و تاثیر آن بر کسب کار :

چاپ بروشور، نیز همانند دیگر عوامل تبلیغاتی جزو موثر ترین عواملی است که می تواند به سرعت کسب و کار شما را به جلو هدایت کند. اما داشتن یک بروشور کامل، جامع و تاثیر گذار، نیازمند طراحی دقیق و حرفه ای توسط افرادی است که در این زمینه به صورت حرفه ای کار می کنند. در واقع داشتن یک بروشور با طراحی حرفه ای و زیبا می تواند باعث فروش حرفه ای تر در کسب و کار شما شود.

بهتر است برای افزایش بازدهی، بودجه ای را برای چاپ بروشور با بهترین کیفیت در نظر بگیرید. تعرفه هایی که برای چاپ بروشور در نظر گرفته شده است متفاوت است. به طور مثال چاپ افست معمولا بسیار ارزان قیمت تر از چاپ دیجیتال است.

چاپ بروشور فوری

. در چاپ بروشور فوری نیز از دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. دقت داشته باشید که از بروشورهایی استفاده کنید که در طول زمان دچار ترک نشود. در ادامه با جزئیات بروشورها بیشتر آشنا می شویم.

چاپ بروشور چیست و به چه دردی می خورد ؟

اگر به دنبال راه اندازی تجارتی بزرگ هستید و یا اگر می خواهید تجارت کوچک خود را توسعه ببخشید، چاپ بروشور را در راستای کارهای خود قرار دهید. چاپ بروشور یکی از انواع بازاریابی است که بودجه زیادی نیز نمی خواهد. حتی می توانید بروشورهای بسیار با کیفیتی را با استفاده از چاپ دیجیتال و بدون نیاز به سرمایه گذاری های بالا به چاپ برسانید.

بروشورها در واقع اطلاعات مفید و به صورت خلاصه ای هستند که برای بینده جذاب است و در صورت داشتن طراحی زیبا و کیفیت بالا می تواند نظر مشتریان را جلب کند.

هدف نهایی از چاپ بروشور در واقع ارتقای سازمان با بودجه کم می باشد. اگر بروشور به صورت حرفه ای طراحی و به چاپ برسد می تواند جزو یکی از ابزارهای مهم بازاریابی به حساب رود. استفاده از بروشور برای برندینگ نیز می تواند بسیار ارزان تر از دیگر روش ها باشد و در نتیجه با استفاده از آن صرف هزینه ای اندک، پیشرفت فوق العاده ای را در کسب و کار خود خواهید.

منبع: چاپ بروشور خانه طراحان سام

نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم

الهام آکنده بازدید : 270 شنبه چهاردهم مهر هزار و سیصد و نود و هفت : 14:33 نظرات (0)

نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم

وقتی شرکت ها قصد تبلیغات دارند انتخاب های زیادی پیش روی آنها قرار دارد و همچنین با توجه به اهداف تبلیغاتی خود میتوانند از انواع مدیاهای تبلیغاتی استفاده کنند :

1- آیا میخواهند آگهی پخش کنند ؟
2- یا در شبکه های رادیو و تلویزیون زمان برای تبلیغات بخرند ؟
3- یا بنرهایی را برای نمایش در مکان های مختلف ارائه دهند ؟

ما در اینجا به صورت مختصربه تبلیغات بنری خواهیم پرداخت.

چاپ بنر و تبلیغات بنری همیشه یک گزینه محبوب در گذشته بوده وحتی امروزه هم محبوبیت خود را از دست نداده است به این علت که بنرها یکی از پرتنوع ترین و ارزان ترین مدل های تبلیغات در دسترس هستند.

یکی از بهترین مزایای چاپ بنر که باعث شده است چاپ بنر تبلیغاتی همواره محبوب باشد این است که میتوان ازآن چندین بار بدون هزینه اضافه استفاده کرد.

طیف وسیعی از متریال های مختلف در چاپ بنر مورد استفاده قرار میگیرد مانند : وینیل , بنر دوطرفه , بنر مش , بنر سولیت , بنر بلک اوت , بنر ماندگار, بنر عریض, بنر مات و غیر ماندگار و بنر شبرنگ

بنرها میتوانند به دو شکل افقی و عمودی چاپ شوند علاوه بر این کاربردهای بسیاری دارد.

برای اینکه بنرها بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند باید یک سری از اصول و قواعد را رعایت کرد یکی از مهم ترین آنها رعایت اصول سادگی میباشد.

یک بنر باید در اطلاع رسانی به مخاطب ما بینظیر باشد ، عنوان ها واضح و تصاویر نیز واضح با کیفیت بالا باشد.

همه نکاتی که در بنر به آن اشاره میشود بهتر است کوتاه و حاوی لوگوی تجاری و کلید واژه های اصلی مد نظر شما در تبلیغات باشد.

همچنین اطمینان حاصل پیدا کنید که فونت های مورد استفاده در طراحی بنر خوانا و رنگ ها واضح باشد.

گزینه های طراحی که در بالا گفته شد بهترین انتخاب برای شرکت های حرفه ای چاپ در حوزه تولید بنر میباشد.

تجربه ما میگوید یک چاپ با کیفیت میتواند جذابیت بنر را در اهداف تبلیغاتی شما دو چندان کند.

منبع : چاپ بنر خانه طراحان سام

نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید

الهام آکنده بازدید : 297 دوشنبه دوم مهر هزار و سیصد و نود و هفت : 16:10 نظرات (0)

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.

درباره ما
Profile Pic
خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ استیکر,فلکس,چاپ کارت ویزیت,چاپ روی
اطلاعات کاربری
نام کاربري :
کلمه رمز :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 2329
  • بازدید کلی : 2619