close
تبلیغات در تدبیربلاگ
باربری | کسب درآمد
loading...

اهمیت چاپ بنر

نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم

الهام آکنده بازدید : 1374 شنبه چهاردهم مهر هزار و سیصد و نود و هفت : 14:33 نظرات (0)

نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم

وقتی شرکت ها قصد تبلیغات دارند انتخاب های زیادی پیش روی آنها قرار دارد و همچنین با توجه به اهداف تبلیغاتی خود میتوانند از انواع مدیاهای تبلیغاتی استفاده کنند :

1- آیا میخواهند آگهی پخش کنند ؟
2- یا در شبکه های رادیو و تلویزیون زمان برای تبلیغات بخرند ؟
3- یا بنرهایی را برای نمایش در مکان های مختلف ارائه دهند ؟

ما در اینجا به صورت مختصربه تبلیغات بنری خواهیم پرداخت.

چاپ بنر و تبلیغات بنری همیشه یک گزینه محبوب در گذشته بوده وحتی امروزه هم محبوبیت خود را از دست نداده است به این علت که بنرها یکی از پرتنوع ترین و ارزان ترین مدل های تبلیغات در دسترس هستند.

یکی از بهترین مزایای چاپ بنر که باعث شده است چاپ بنر تبلیغاتی همواره محبوب باشد این است که میتوان ازآن چندین بار بدون هزینه اضافه استفاده کرد.

طیف وسیعی از متریال های مختلف در چاپ بنر مورد استفاده قرار میگیرد مانند : وینیل , بنر دوطرفه , بنر مش , بنر سولیت , بنر بلک اوت , بنر ماندگار, بنر عریض, بنر مات و غیر ماندگار و بنر شبرنگ

بنرها میتوانند به دو شکل افقی و عمودی چاپ شوند علاوه بر این کاربردهای بسیاری دارد.

برای اینکه بنرها بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند باید یک سری از اصول و قواعد را رعایت کرد یکی از مهم ترین آنها رعایت اصول سادگی میباشد.

یک بنر باید در اطلاع رسانی به مخاطب ما بینظیر باشد ، عنوان ها واضح و تصاویر نیز واضح با کیفیت بالا باشد.

همه نکاتی که در بنر به آن اشاره میشود بهتر است کوتاه و حاوی لوگوی تجاری و کلید واژه های اصلی مد نظر شما در تبلیغات باشد.

همچنین اطمینان حاصل پیدا کنید که فونت های مورد استفاده در طراحی بنر خوانا و رنگ ها واضح باشد.

گزینه های طراحی که در بالا گفته شد بهترین انتخاب برای شرکت های حرفه ای چاپ در حوزه تولید بنر میباشد.

تجربه ما میگوید یک چاپ با کیفیت میتواند جذابیت بنر را در اهداف تبلیغاتی شما دو چندان کند.

منبع : چاپ بنر خانه طراحان سام

نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید

الهام آکنده بازدید : 1164 دوشنبه دوم مهر هزار و سیصد و نود و هفت : 16:10 نظرات (0)

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.

چاپ تراکت چیست؟

الهام آکنده بازدید : 1337 چهارشنبه چهاردهم شهریور هزار و سیصد و نود و هفت : 15:56 نظرات (0)

چاپ تراکت‎ ‎برگه ای تبلیغاتی است که به طور معمول در سایز‎ A5 ‎‎، برای‎ ‎معرفی ‏محصول، شرح فعالیت ها وخدمات و اطلاع رسانی درباره رویدادی معین، چاپ می شود‎.‎

چاپ تراکت‏ ارزانترین نوع تبلیغ در عرصه چاپ قطع کوچک است و به دلیل پخش مستقیم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق های پستی) طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد.‏

تراکت یکی از المان های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی را در بین کمپانی های مختلف پیدا کرده است. مهم نیست که کمپانی شما کوچک یا بزرگ و جدید یا قدیمی باشد، مهم این است که بتوانید پیام خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود برسانید.

چاپ تراکت می تواند در انواع و اقسام و در سایز و طرح های مختلف به دست مردم برسد تا افراد با دیدن آن ها توجهشان جلب شود.

طراحی تراکت :

در طراحی تراکت سعی کنید به گونه ای عمل کنید که مخاطب را به خواندن تراکت ترغیب کند و باعث نشود تا با خواندن اولین جمله آن را دور بیندازد. استفاده از تصاویر و فونت های مناسب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. سعی کنید در قسمت رویی تراکت از عنوان و واژه ها و عبارات مهم مانند نام موسسه خود و شماره و آدرس و .. استفاده کنید و در پشت تراکت توضیحات بیشتر را بیاورید، البته بهتر است این توضیحات به صورت نکته ای و نه به صورت یک مطلب بلند باشد.

نکته قابل توجه این است که طراحی تراکت به گونه ای باشد که نظر گیرنده را به خود جلب کند. سعی کنید مطالب را به صورت نکته ای و خلاصه بیاورید تا بینندگان در نگاه کلی بتوانند آن ها را بخوانند و خسته نشوند. استفاده از فونت های مناسب با سایز مناسب نیز می تواند تاثیر گذار باشد. سعی کنید از دو فونت در طراحی تراکت استفاده کنید تا تفاوت بین عنوان و مطالب مشخص شود.

عموما در طراحی تراکت هر چه مطالب بزرگ تر باشد نظر بیننده را بیشتر به خود جلب می کند، در کنار این موضوع استفاده از رنگ های هم خانواده و ترکیب رنگ های مناسب نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

نکته بعدی قرار دادن تصاویر مناسب در تراکت است. سعی کنید در طراحی تراکت از تصاویری که می تواند برای مشتری جذاب باشد استفاده کنید. چرا که نظر مردم در نگاه اول به سمت تصاویر بیشتر از نوشته ها جلب می شود و مطمئنا استفاده از تصاویر زیبا و جذاب به شما کمک می کند تا بتوانید اثر بخشی چاپ تراکت های خود را بالاتر ببرید.

کاغذ و چاپ تراکت :

در کنار طراحی، استفاده از کاغذ مناسب و چاپ با کیفیت نیز از عوامل تاثیر گذار در تبلیغات تراکتی است. تراکت ها در انواع مختلف سیاه و سفید، رنگی و یک رو یا دورو به چاپ می رسند که بسته به نوع کارتان می توانید آن ها را انتخاب کنید.

کاغذهایی که برای چاپ تراکت استفاده می شوند عبارتند از :

  • الوان رنگی
  • کاغذ تحریر سفید
  • کاغذ کرافت نخودی
  • کاغذ تحریر
  • کاغذ گلاسه
  • کاغذ کتان

عموما تراکت های رنگی گلاسه نسبت به دیگر تراکت ها بسیار بیشتر سفارش داده میشوند. البته ممکن است کمی زمان بر باشد . اما اگر می خواهید برای چاپ سریع تر می توانید از چاپ دیجیتال بهره ببرید. نکته ای که در استفاده از کاغذهای گلاسه حائز اهمیت است این است که این کاغذ ها بافتی دارند که ترکیب رنگ به خوبی بر روی آن ها می نشیند، در تصاویر و نوشته ها در آن به خوبی و با کیفیت فوق العاده بالایی به چشم می خورد.

چاپ تراکت رنگی :

در چاپ تراکت های رنگی باید دقت بیشتری نسبت به چاپ تراکت های سیاه و سفید داشته باشیم. این نوع از تراکت ها عموما بیشتر از تراکت های سیاه و سفید نظر مشتریان را به خود جلب می کند. اما در نظر داشته باشید که ترکیب رنگ های اشتباه ممکن است تاثیر منفی بر روی مشتریان داشته باشد و ممکن است تراکت های شما را بدون نگاه کردن دور بیاندازند. در طراحی این نوع از تراکت ها سعی کنید از رنگ های هم خانواده استفاده کنید.

تعداد تیراژ و نوع چاپ تراکت

بهترین اندازه برای تراکت های شما کدامند؟

این سوالی است که ممکن است ذهن تمام موسساتی که برای اولین بار قصد چاپ تراکت را دارند به خود مشغول کند. عموما تراکت ها بر حسب موارد استفاده سایزهای متفاوتی را به خود می گیرند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

كاغذهای با سایز A7

ابعاد در نظر گرفته شده برای این سایز 105 در 74 میلی متر است. این سایز کوچکترین سایزی است که به شما در چاپ تراکت فوری پیشنهاد می شود. با استفاده از این سایز از تراکت می توانید پیشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانید. در هنگام طراحی این نوع تراکت باید همه چیز کوتاه و مختصر باشد چرا که فضای کافی برای نوشتن وجود ندارد.

كاغذهای با سایز A6

کاغذهای A6 همانند اندازه یک کارت پستال هستند. ابعاد این کاغذ 148 در 105 میلی متر است که به شما امکان ارائه پیام دلخواهتان را می دهد. از این کاغذ عموما برای اکثر چاپ تراکت ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر داشتن فضای کافی، سبک و کوچک است. از این نوع کاغذ می توانید برای دادن پیشنهادات ویژه و یا اطلاع رسانی به مشتریان جدید استفاده کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

كاغذهای با سایز A5

A5 کاغذ دیگری است که مورد توجه بسیاری از کمپانی های و موسسات قرار می گیرد. چرا که با استفاده از فضای زیادی که در اختیار دارند می توانند پیام خود را به صورت کامل به عموم برسانند. این کاغذ در ابعاد 148 در 210 میلی متر به چاپ میرسد و یک راه موثر برای فروش کالا، در داخل نمایشگاه ها، قرار دادن درب منازل و کمپین های بازاریابی می باشد. این کاغذ بهترین گزینه برای تبلیغات است و پیشنهاد می کنیم آن را در بین لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.

كاغذهای با سایز A4

کاغذ A4 شاید به نظر دارای فضای کافی و مناسب برای توضیحات مختلف باشد، اما چیزی که در مورد چاپ تراکت ارزان بسیار مهم است این است که مشتری بتواند آن را به راحتی با خود حمل کند. کاغذ های A4 عموما دارای ابعاد 297 در 210 میلی متر هستند و با اینکه دارای فضای کافی هستند اما شاید برای مشتریان چندان جالب نباشد. عموما از این سایز کاغذ برای توضیحات در مورد یک محصول استفاده می شود.

كاغذهای با سایز DL

این نوع از کاغذها 1/3 کاغذ های A4 و در ابعاد 210 در 99 می باشند. این کاغذ ها به راحتی در جیب جا می شوند و می توانید از آن ها در نمایشگاه های تجاری استفاده کنید.

کاغذ مربعي

کاغذهای مربعی نوعی متفاوت از کاغذهای مخصوص چاپ تراکت هستند. انتخاب این نوع از تراکت ها سلیقه ای است. ابعادی که این نوع تراکت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 میلی متر می باشد. استفاده از این نوع کاغذ باعث برجسته شدن تبلیغات شما خواهد شد.

در آخر توجه داشته باشید که تراکت می تواند اولین نقطه شروع و آشنایی شما با مشتریانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحی و چاپ آن دقت کنید. طراحی و چاپ تراکت های با کیفیت نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل می شوید.

منبع : چاپ تراکت

روش دیجیتال چاپ بنر

الهام آکنده بازدید : 1668 سه شنبه نهم مرداد هزار و سیصد و نود و هفت : 14:38 نظرات (0)

ارزیابی عملکرد یک شرکت چاپ دیجیتال فرآیندی زمان بر بوده و به صبر زیادی نیازمند است. انتخاب یک شرکت برای چاپ بنر نباید آسان گرفته شود. ما می گوییم این کار به اندازه برند سازی برایتان اهمیت دارد. گذشته از این ها، برند شما وقتی در یک بنر حضور دارد، پرستیژ و اعتبار شما را به دنیای بیرون نشان می دهد.

نکات خیلی زیادی وجود دارد که در انتخاب شرکت مناسب برای چاپ بنر دخیل هستند. به هر حال در این مقاله ما به 4 نکته مهم برای انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری نیز اشاره خواهیم کرد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
نام کاربري :
کلمه رمز :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 7469
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 18140
  • بازدید کلی : 158011